Angor tumanining 2022 yilgi mahalliy budjetini tasdiqlash to‘g‘risida
Angor tumanining 2022 yilgi mahalliy budjetini tasdiqlash to‘g‘risida
O‘zbekiston Respublikasi “Mahalliy davlat hokimiyati to‘g‘risida”gi Qonunining 6, 24-moddalari, Budjet kodeksining 99-moddasi, 2022-yil uchun O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjeti to‘g‘risidagi Qonuniga muvofiq hamda Surxondaryo viloyat moliya bosh boshqarmasining 2021 yil 30-dekabrdagi 22-04-10/6399-sonli xatini inobatga olib, xalq deputatlari Angor tuman Kengashi
QAROR QILADI:
Bunda, ajratmalar normativlari bo‘yicha viloyat mahalliy budjeti bilan tuman mahalliy budjetining taqsimotini o‘rnatilgan tartibda tuman bo‘yicha G‘aznachilik bo‘linmasi tomonidan amalga oshirilishi belgilab qo‘yilsin.
Bunda, tartibga soluvchi budjetlararo transfertlar miqdorini tuman mahalliy budjeti daromadlari prognozi ijrosidan qat’iy nazar kamaytirishga yo‘l qo‘yilmasligi Qonunda belgilab qo‘yilganligi ma’lumot uchun qabul qilinsin.
Tuman budjetining 2022-yil uchun zaxira jamg‘armasi tegishli budjet tasdiqlangan umumiy xarajatining kamida 1,0 foizi miqdorida shakllantirilsin.
Shuningdek, 2022-yilda quyidagi soliq turlari:
jismoniy shaxslardan olinadigan mol-mulk solig‘i;
jismoniy shaxslardan olinadigan yer solig‘i;
yakka tartibdagi tadbirkorlar to‘laydigan qat’iy belgilangan jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i;
aylanmadan olinadigan soliq;
Mobil aloqa xizmatlari uchun aksiz solig‘i va alkogol mahsulotlari, tamaki mahsulotlari aksiz solig‘i, shu jumladan, pivo uchun aksiz solig‘idan tushumlar 2021-yil 1-iyul holatiga ko‘ra tuman aholisidagi ulushiga muvofiq taqsimlansin.
Davlat mulkini foydalanishga (ijaraga) berishdan tushumlar
foyda solig‘i (O‘zbekitson Respubilkasi Prezidenti qarori bilan tasdiqlanadigan ro‘yxatga muvofiq yirik soliq to‘lovchilar, O‘zbekiston Respublikasida doimiy faoliyat olib boruvchi muassasa orqali faoliyat yurituvchi O‘zbekiston Respublikasi norezidentlari tomonidan, shuningdek norezidenlarning to‘lov manbaida ushlab qolinadigan daromadlaridan to‘lanadigan foyda solig‘idan tashqari).
elektr stansiyalari tomonidan to‘lanadigan suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq;
qonunchilikda belgilangan miqdorlardagi davlat bojlari (patent bojlaridan va litsenziyalar berganlik uchun davlat bojlaridan tashqari);
qonunchilikda belgilangan miqdorlarda O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjetiga undiriladigan jarimalar;
qonunchilikda belgilangan miqdorlarda davlat daromadiga o‘tkazilgan mol-mulkni realizatsiya qilishdan tushgan tushumlar, mahalliy davlat hokimiyati organlarining ulushi bo‘yicha dividendlar (daromadlar) va ajratmalar;
boshqa tushumlar.
jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i hamda tegishli mol-mulkni ijaraga berishdan oladigan yillik daromadi to‘g‘risidagi deklaratsiyaga asosan to‘laydigan jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i;
yuridik shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq;
yuridik shaxslardan olinadigan yer solig‘i;
benzinni, dizel yoqilg‘isini va gazni yakuniy iste’molchilarga realizatsiya qilishdagi aksiz solig‘i;
suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq, bundan elektr stansiyalari tomonidan to‘lanadigan soliq mustasno;
qurilish materiallari bo‘yicha yer qa’ridan foydalanganlik uchun soliq;
ayrim turdagi tovarlarning chakana savdosiga doir huquq uchun yig‘imlar;
qonunchilikda belgilangan miqdorlarda O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjetiga undiriladigan boshqa yig‘imlar (bojxona organlari tomonidan undiriladigan yig‘imlardan, g‘ildirakli transport vositalari, o‘ziyurar mashinalar va ularning tirkamalari uchun undiriladigan utilizatsiya yig‘imidan, shuningdek avtotransport vositalari oynalarining tusini o‘zgartirishga (qoraytirishga) ruxsatnoma berish uchun to‘lovdan tashqari);
davlat aktivlarini sotishdan qonunchilikda belgilangan normativlar bo‘yicha olingan daromadlar;
(har bir soliq turi bo‘yicha ajratmalar normativi ko‘rsatiladi).
tegishli budjetni birinchi navbatda ish haqi va unga tenglashtirilgan to‘lovlar, oziq-ovqat va dori-darmon va kommunal xizmatlar xarajatlarining rejalashtirilishini nazarda tutgan holda shakllantirish;
mahalliy budjeti prognoz ko‘rsatkichlarni o‘z vaqtida va samarali bajarish;
budjet mablag‘laridan maqsadli va samarali foydalanish;
budjet intizomiga rioya etilishi ustidan nazorat va mas’uliyatni yanada kuchaytirish;
tuman mahalliy budjetiga soliqlar va boshqa majburiy to‘lovlarning to‘liq tushumini ta’minlash;
budjet daromadlar bazasini oshirish va qo‘shimcha rezervlarni aniqlash zarurligiga alohida e’tibor qaratsin.
soliqlarning to‘liq va to‘g‘ri hisoblanishini hamda ushbu soliqlarni o‘z vaqtida budjetga undirilishi ustidan soliq nazoratini kuchaytirish;
yer solig‘i, suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq va mol-mulk soliqlari bo‘yicha doimiy tahlillar o‘tkazgan holda, soliqlarni to‘liq hisoblanishini ta’minlash hamda ushbu soliq to‘lovlari bo‘yicha soliq qarzdorligiga yo‘l qo‘ymaslik choralarini ko‘rish;
aylanmadan soliq turi bo‘yicha soliq to‘lovchilar tomonidan naqd pul aylanmalarining soliq hisobotlarida to‘liq aks ettirilishi ustidan doimiy soliq nazoratini o‘rnatish hamda zarur hollarda xronometraj va kameral soliq nazorati tadbirlarini o‘tkazish;
Bunda, mazkur yo‘nalishda jamoatchilik nazoratini kuchaytirish maqsadida fuqarolarga xarid chekini talab qilib olishni targ‘ib etuvchi ijtimoiy roliklar hamda video materiallar tayyorlab, ijtimoiy tarmoqlar va ommaviy axborot vositalarida keng targ‘ibot-tashviqot ishlarini olib borishga alohida e’tibor qaratsinlar;
xatlov ishlarini samarali tashkil etish orqali yer va mol-mulk solig‘ining soliq bazasini oshirish vazifasi yuklatilsin.
noruda qurilish materiallarini qazib olish sohasida noqonuniy faoliyat olib borayotgan karerlarni aniqlash bo‘yicha xatlovlar o‘tkazish;
xatlov natijalari bo‘yicha aniqlangan noqonuniy faoliyat olib borayotgan karerlar faoliyatini qonuniylashtirish hamda ularni soliq bazasiga qamrab olish;
noruda qurilish materiallarini qazib olish sohasida faoliyat olib borayotgan karerlar tomonidan qazib olinayotgan noruda qurilish materiallar hajmining soliq hisobotlarida to‘liq aks ettirilishi ustidan doimiy nazorat o‘rnatsin.
Bunda, ushbu sohada faoliyat olib borayotgan karerlarning qazib olish hajmlarini doimiy tahlil qilib borish hamda zarur hollarda qazib olish hajmlarini aniqlashda tuman mahalliy budjetning qo‘shimcha manbalari hisobidan “marksheydrlik” xizmatlaridan foydalanish lozimligi alohida belgilab qo‘yilsin.
Bunda, qishoq xo‘jaligi korxonalari tomonidan iste’mol qilinayotgan suv resuslari hajmlari va ushbu hajmlar bo‘yicha hisoblanayotgan suv soliqlari bo‘yicha doimiy tahlillar o‘tkazishga alohida e’tibor qaratilsin.
Tuman mahalliy budjetining qo‘shimcha manbalaridan foydalanish to‘g‘risidagi hokimlik tomonidan taqdim etilgan takliflari asosida budjet qonunchiligiga to‘liq rioya etilgan holda tuman Kengashi qarori loyihasini ishlab chiqilishiga;
Tuman Kengashi qarori asosida mahalliy budjetning qo‘shimcha manbalari hisobidan ajratilgan mablag‘larni samarali va maqsadli foydalanishi ustidan nazorat o‘rnatishga va natijalari bo‘yicha tavsiyalar berishga monitoring qilishga;
Tuman mahalliy budjeti xarajatlarining qonunchilikda belgilangan qismining jamoatchilik fikri asosida shakllantirilgan tadbirlarni moliyalashtirishga yo‘naltirilishida ishtirok etadi va ushbu mablag‘larning maqsadli sarflanishi ustidan nazoratni amalga oshirishga mas’ul etib belgilansin.
Tuman budjeti jami xarajatining 5 foizi hamda shakllangan qo‘shimcha mablag‘larining kamida 30 foizini jamoatchilik fikri asosida shakllantiriladigan tadbirlarni moliyalashtirish uchun “Fuqarolar tashabbusi jamg‘armasi”ga yo‘naltirsin.
Bunda, tuman xalq deputatlari, tuman Yoshlar ishlari agentligi, tuman hokimligi huzuridagi Jamoatchilik kengashlari hamda yangi joriy etilgan hokim yordamchilari budjet jarayonida fuqarolarning faol ishtirokini ta’minlash maqsadida aholiga keng targ‘ibot-tashviqot ishlarini olib borishga masul etib belgilansin;
Tuman mahalliy budjetining qo‘shimcha manbalari hisobidan xarid qilingan tovarlar va xizmatlar, qurilish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari olib borilayotgan ob’ektlar ro‘yxati, shuningdek, qurilish-ta’mirlash ishlarining moliyalashtirilishi to‘g‘risidagi ma’lumotlar har chorak yakunlariga ko‘ra, keyingi chorak birinchi oyining 10 sanasiga qadar majburiy tartibda tuman hokimligi rasmiy veb-saytlariga joylashtirib borilsin.
Tuman hokimligining barcha xodimlarining (tuman hokimi va o‘rinbosarlari, mahallabay markazi xodimlari va mahallalarga biriktirilgan hokim yordamchilari bundan mustasno) ish haqiga har oyda bir oylik ish haqi miqdorida;
Xalq deputatlari tuman kengashi kotibiyati xodimlarining ish haqiga har oyda bir oylik ish haqi miqdorida;
Tuman moliya bo‘limi xodimlarining har oyda bir oylik ish haqining 50 foizi miqdorida qo‘shimcha haq to‘lash belgilansin.
Tuman mahalliy budjeti daromad va xarajatlarining prognoz ko‘rsatkichlari bajarilishi hamda soliq bazasini kengaytirish yuzasidan ko‘rilgan chora-tadbirlar;
ajratilgan budjet mablag‘laridan maqsadli va samarali foydalanishi yuzasidan erishilgan natijalar bo‘yicha Kengashga bir chorakda kamida bir marotaba hisobot kiritib borsin.
Xalq deputatlari
Angor tuman Kengashining
2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
1-ilova
Angor tuman mahalliy byudjet daromadlarining |
|
||||
2022 yildagi asosiy prognoz ko‘rsatkichlari |
|
||||
ming so‘mda |
|
||||
T/R |
Daromad turlari |
Jami |
|
||
|
|||||
JAMI |
68,018,511.0 |
|
|||
1 |
Yagona soliq to‘lovidan Davlat byudjetiga ajratmalar |
5,429,000.0 |
|
||
2 |
Yakka tartibdagi tadbirkorlar uchun jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i |
1,607,000.0 |
|
||
3 |
Jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i |
14,619,500.0 |
|
||
4 |
Qo‘shilgan qiymat solig‘i |
0.0 |
|
||
5 |
Aksiz solig‘i, jami |
29,422,611.0 |
|
||
|
shu jumladan: |
|
|
||
|
- benzin, dizel yoqilg‘isi va gaz realizatsiyasidan soliq |
7,544,000.0 |
|
||
6 |
Yuridik shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq |
1,040,000.0 |
|
||
7 |
Jismoniy shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq |
2,967,000.0 |
|
||
8 |
Yuridik shaxslar yer solig‘i |
483,000.0 |
|
||
9 |
Jismoniy shaxslardan olinadigan yer solig‘i |
8,238,000.0 |
|
||
10 |
Yer qa’ridan foydalanganlik uchun soliq (noruda materiallari) |
17,000.0 |
|
||
11 |
Suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq |
977,000.0 |
|
||
12 |
Davlat boji |
|
|
||
13 |
Jarimalar |
|
|
||
14 |
Ijara to‘lovi |
164,000.0 |
|
||
15 |
Davlat tashkilotlarining sof foydasidan daromad |
|
|
||
16 |
Davlat mulkini xususiylashtirishdan tushgan tushum |
253,400.0 |
|
||
17 |
Yig‘imlar |
2,801,000.0 |
|
||
II. |
Respublika byudjetidan ajratilgan tartibga soluvchi byudjetlararo transfertlar |
62,231,697.0 |
|
||
Xalq deputatlari Angor tuman Kengashining 2021 yil "06"yanvardagi
2022 yil uchun Angor tumani byudjetidan birinchi darajali byudjet mablag‘larini taqsimlovchilarga ajratiladigan mablag‘ ajratmalarining cheklangan miqdorlari |
|||||
ming so‘mda |
|||||
№ |
Ko‘rsatkichlar |
miqdori |
|||
Xarajatlar miqdori, Jami |
130,250,208.0 |
||||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
130,250,208.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
|
Tuman va shaxar mahalliy byudjetlariga transfertlar |
|
|||
1. |
Xalq ta’limi bo‘limi |
8,090,697.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
8,090,697.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
2. |
Maktabgacha ta’lim bo‘limi |
4,107,701.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
4,107,701.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
3. |
Maxalla va oilani qo‘llab quvvatlash bo‘limi |
459,580.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
459,580.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
4. |
Sog‘liqni saqlash muassasalari |
52,024,072.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
52,024,072.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
5. |
Madaniyat bo‘limi |
454,946.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
454,946.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
6. |
Jismoniy tarbiya va sport bo‘limi |
1,335,455.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
1,335,455.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
7. |
Qishloq xo‘jaligi bo‘limi |
480,449.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
480,449.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
8. |
Irrigatsiya bo‘limi |
856,853.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
856,853.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
9. |
Veterinariya bo‘limi |
1,057,993.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
1,057,993.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
10. |
Mehnat bo‘limi |
642,243.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
642,243.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
11. |
Moliya bo‘limi |
854,120.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
854,120.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
12. |
Maxallabay ishlash markazlari |
3,190,056.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
3,190,056.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
13. |
Obodonlashtirish boshqarmasi |
7,414,053.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
7,414,053.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
14. |
Davlat hokimiyat organlari |
2,341,024.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
2,341,024.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
15. |
Ijtimoiy moslashuv markazi |
35,987.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
35,987.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
16. |
Ijtimoiy nafaqalar |
34,126,338.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
34,126,338.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
17. |
Fermer xujaliklari buxgalteriya markazi |
140,105.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
140,105.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
18. |
Mahalla saqlash xarajatlari |
3,568,084.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
3,568,084.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
19. |
Xalq deputatlari kengashi kotibiyati |
194,926.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
194,926.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
20. |
Xalq qabulxonasi |
51,192.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
51,192.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
21. |
Axborot kutubxona markazi |
420,512.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
420,512.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
22. |
Mahalliy byudjetlarda hokim yordamchilarining tavsiyalari asosida mahalla infratuzilmasini yaxshilash uchun |
973,235.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
973,235.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
23. |
Fuqarolar tashabbusi jamg‘armasi |
6,202,391.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
6,202,391.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
24. |
Zaxira jamg‘armasi |
1,228,196.0 |
|||
|
shu jumladan: |
|
|||
|
joriy xarajatlar |
1,228,196.0 |
|||
|
ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar |
|
|||
|
Xalq deputatlari
Angor tuman Kengashining
2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
3-ilova
Umumdavlat soliqlaridan tuman mahalliy budjetiga 2022 yil uchun ajratmalar me’yori |
||||||||||||||
|
|
Foiz hisobida |
||||||||||||
T/R |
Shaxar va tumanlar nomi |
Aylanmadan soliq |
Yakka tartibdagi tadbirkorlardan olinadigan qat’iy belgilangan miqdordagi daromad solig‘i |
Jismoniy shaxslarning yer solig‘i |
Jismoniy shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq |
Jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i |
Suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq (Elektr stansiyalari tomonidan to‘lanadigan suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliqdan tashqari) |
Benzin, dizel, siqilgan gaz, suyultirilgan gaz yoqilg‘isini yakuniy iste’molchilarga sotishdan aksiz solig‘i |
Yuridik shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq * |
Noruda qurilish materiallari uchun yer qa’ridan foydalanganlik uchun soliq ** |
Yuridik shaxslar yer solig‘i *** |
Yig‘imlar |
Davlat mulkini xususiylash-tirishdan (sotishdan) tushadigan tushumlar |
Ijara to‘lovlari |
1 |
Angor tumani |
100 |
100 |
100 |
100 |
50 |
50 |
80 |
100 |
100 |
50 |
100 |
20 |
100 |
Xalq deputatlari
Angor tuman Kengashining
2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
4-ilova
Angor tuman mahalliy byudjetining 2022 yil daromadlari va xarajatlariing chegaraviy hajmi |
||
|
|
ming so‘mda |
Hudud nomi |
Daromad |
Xarajat |
JAMI |
68,018,511 |
130,250,208 |
Angor tumani |
68,018,511 |
130,250,208 |
Xalq deputatlari
Angor tuman Kengashining
2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
5-ilova
Angor tuman mahalliy byudjetining 2021 yilgi yuqori byudjetdan ajratiladigan tartibga soluvchi byudjetlararo transfertlar miqdori |
|
|
|
|
ming so‘mda |
Shahar va tumanlar |
Tartibga soluvchi |
Angor tumani |
62,231,697.0 |
Xalq deputatlari Angor tuman Kengashining 2021 yil "06"yanvardagi
Angor tuman mahalliy budjetida yo‘l qo‘yiladigan eng kam mablag‘lar miqdori |
||
|
|
|
|
|
ming so‘mda |
T/r |
Hudud nomi |
Miqdor |
1 |
Angor tumani |
721,200.0 |