Angor tumanining 2022 yilgi mahalliy budjetini tasdiqlash to‘g‘risida

Angor tumanining 2022 yilgi mahalliy budjetini tasdiqlash to‘g‘risida

O‘zbekiston Respublikasi “Mahalliy davlat hokimiyati to‘g‘risida”gi Qonunining 6, 24-moddalari, Budjet kodeksining 99-moddasi, 2022-yil uchun O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjeti to‘g‘risidagi Qonuniga muvofiq hamda Surxondaryo viloyat moliya bosh boshqarmasining 2021 yil 30-dekabrdagi 22-04-10/6399-sonli xatini inobatga olib, xalq deputatlari Angor tuman Kengashi

QAROR QILADI:

  1. O‘zbekiston Respublikasining 2022-yil uchun O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjeti to‘g‘risidagi Qonuni ijro va rahbarlik uchun qabul qilinsin.
  2. O‘zbekiston Respublikasining 2022-yil uchun O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjeti to‘g‘risidagi Qonuniga muvofiq, Angor tuman mahalliy budjetining 2022-yil uchun daromadlari 68018,5 mlrd so‘m, xarajatlari 130250,2 mlrd so‘m prognoz qilinganligi hamda respublika budjetidan ajratiladigan tartibga soluvchi budjetlararo transfertlar 62231,7 mlrd so‘m miqdorida tasdiqlanganligi ma’lumot uchun qabul qilinsin.
  3. 2022-yil uchun tuman mahalliy budjeti daromadlari prognozi 1-ilovaga muvofiq ma’lumot uchun qabul qilinsin.
  4. 2022-yil uchun tuman mahalliy budjeti daromadlari prognozi 2-ilovaga muvofiq ma’lumot uchun qabul qilinsin.
  5. 2022-yil uchun tuman budjetiga umumdavlat soliqlaridan ajratmalar normativlari 3-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.

Bunda, ajratmalar normativlari bo‘yicha viloyat mahalliy budjeti bilan tuman mahalliy budjetining taqsimotini o‘rnatilgan tartibda tuman bo‘yicha G‘aznachilik bo‘linmasi tomonidan amalga oshirilishi belgilab qo‘yilsin.

  1. 2022-yil uchun tuman mahalliy budjetining daromadlari va xarajatlarining prognozi 4-ilovaga muvofiq ma’lumot uchun qabul qilinsin.
  2. 2022-yil uchun tuman mahalliy budjetiga ajratiladigan tartibga soluvchi budjetlararo transfertlar miqdorlari 5-ilovaga muvofiq tasdiqlansin.

  Bunda, tartibga soluvchi budjetlararo transfertlar miqdorini tuman mahalliy budjeti daromadlari prognozi ijrosidan qat’iy nazar kamaytirishga yo‘l qo‘yilmasligi Qonunda belgilab qo‘yilganligi ma’lumot uchun qabul qilinsin.

  1. 2022-yil uchun tuman budjeti zaxira jamg‘armasi hajmlari 1,2 mlrd so‘m miqdorida belgilansin.

Tuman budjetining 2022-yil uchun zaxira jamg‘armasi tegishli budjet tasdiqlangan umumiy xarajatining kamida 1,0 foizi miqdorida shakllantirilsin.

  1. 2022-yil uchun tuman budjeti shaxsiy g‘azna hisob varaqlarida turgan budjet mablag‘larining yo‘l qo‘yiladigan eng kam miqdori 7-ilovaga muvofiq belgilansin.
  2. O‘zbekiston Respublikasining mazkur Qonuni bilan 2022-yilda xalq deputatlari tuman Kengashi mahalliy budjetni boshqarishda, xususan mahalliy budjet xarajatlarini hududiy budjet mablag‘lari taqsimlovchilar kesimida tasdiqlash va ularning Kengash oldidagi hisobdorligini belgilash bo‘yicha vakolatlari kengaytirilganligi inobatga olinsin.

Shuningdek, 2022-yilda quyidagi soliq turlari:

  1. a) tuman budjetiga to‘liq hajmda o‘tkaziladi:

jismoniy shaxslardan olinadigan mol-mulk solig‘i;

jismoniy shaxslardan olinadigan yer solig‘i;

yakka tartibdagi tadbirkorlar to‘laydigan qat’iy belgilangan jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i;

aylanmadan olinadigan soliq;

Mobil aloqa xizmatlari uchun aksiz solig‘i va alkogol mahsulotlari, tamaki mahsulotlari aksiz solig‘i, shu jumladan, pivo uchun aksiz solig‘idan tushumlar 2021-yil 1-iyul holatiga ko‘ra tuman aholisidagi ulushiga muvofiq taqsimlansin.

Davlat mulkini foydalanishga (ijaraga) berishdan tushumlar

  1. b) tuman mahalliy budjetiga to‘liq hajmda o‘tkaziladi:

foyda solig‘i (O‘zbekitson Respubilkasi Prezidenti qarori bilan tasdiqlanadigan ro‘yxatga muvofiq yirik soliq to‘lovchilar, O‘zbekiston Respublikasida doimiy faoliyat olib boruvchi muassasa orqali faoliyat yurituvchi O‘zbekiston Respublikasi norezidentlari tomonidan, shuningdek norezidenlarning to‘lov manbaida ushlab qolinadigan daromadlaridan to‘lanadigan foyda solig‘idan tashqari).

elektr stansiyalari tomonidan to‘lanadigan suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq;

qonunchilikda belgilangan miqdorlardagi davlat bojlari (patent bojlaridan va litsenziyalar berganlik uchun davlat bojlaridan tashqari);

qonunchilikda belgilangan miqdorlarda O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjetiga undiriladigan jarimalar;

qonunchilikda belgilangan miqdorlarda davlat daromadiga o‘tkazilgan mol-mulkni realizatsiya qilishdan tushgan tushumlar, mahalliy davlat hokimiyati organlarining ulushi bo‘yicha dividendlar (daromadlar) va ajratmalar;

boshqa tushumlar.

  1. v) tuman budjeti o‘rtasida taqsimlanadi:

jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i hamda tegishli mol-mulkni ijaraga berishdan oladigan yillik daromadi to‘g‘risidagi deklaratsiyaga asosan to‘laydigan jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i;

yuridik shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq;

yuridik shaxslardan olinadigan yer solig‘i;

benzinni, dizel yoqilg‘isini va gazni yakuniy iste’molchilarga realizatsiya qilishdagi aksiz solig‘i;

suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq, bundan elektr stansiyalari tomonidan to‘lanadigan soliq mustasno;

qurilish materiallari bo‘yicha yer qa’ridan foydalanganlik uchun soliq;

ayrim turdagi tovarlarning chakana savdosiga doir huquq uchun yig‘imlar;

qonunchilikda belgilangan miqdorlarda O‘zbekiston Respublikasining Davlat budjetiga undiriladigan boshqa yig‘imlar (bojxona organlari tomonidan undiriladigan yig‘imlardan, g‘ildirakli transport vositalari, o‘ziyurar mashinalar va ularning tirkamalari uchun undiriladigan utilizatsiya yig‘imidan, shuningdek avtotransport vositalari oynalarining tusini o‘zgartirishga (qoraytirishga) ruxsatnoma berish uchun to‘lovdan tashqari);

davlat aktivlarini sotishdan qonunchilikda belgilangan normativlar bo‘yicha olingan daromadlar;

(har bir soliq turi bo‘yicha ajratmalar normativi ko‘rsatiladi).

  1. Tuman hokimining birinchi o‘rinbosari O.Mamayusupov, tuman Moliya bosh bo‘limi mudiri vaqtincha bajaruvchi S.Kuchkarov, Davlat soliq inspeksiyasi boshlig‘i (O.Muratov) tuman hokimligi va mas’ul tashkilotlar bilan birgalikda:

tegishli budjetni birinchi navbatda ish haqi va unga tenglashtirilgan to‘lovlar, oziq-ovqat va dori-darmon va kommunal xizmatlar xarajatlarining rejalashtirilishini nazarda tutgan holda shakllantirish;

  mahalliy budjeti prognoz ko‘rsatkichlarni o‘z vaqtida va samarali bajarish;

budjet mablag‘laridan maqsadli va samarali foydalanish;

budjet intizomiga rioya etilishi ustidan nazorat va mas’uliyatni yanada kuchaytirish;

tuman mahalliy budjetiga soliqlar va boshqa majburiy to‘lovlarning to‘liq tushumini ta’minlash;

budjet daromadlar bazasini oshirish va qo‘shimcha rezervlarni aniqlash zarurligiga alohida e’tibor qaratsin.

  1. Tuman davlat soliq inspeksiyasi (O.Muratov) O‘zbekiston Respublikasi Soliq kodeksida belgilangan vakolatlaridan kelib chiqib:

soliqlarning to‘liq va to‘g‘ri hisoblanishini hamda ushbu soliqlarni o‘z vaqtida budjetga undirilishi ustidan soliq nazoratini kuchaytirish;

yer solig‘i, suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq va mol-mulk soliqlari bo‘yicha doimiy tahlillar o‘tkazgan holda, soliqlarni to‘liq hisoblanishini ta’minlash hamda ushbu soliq to‘lovlari bo‘yicha soliq qarzdorligiga yo‘l qo‘ymaslik choralarini ko‘rish;

aylanmadan soliq turi bo‘yicha soliq to‘lovchilar tomonidan naqd pul aylanmalarining soliq hisobotlarida to‘liq aks ettirilishi ustidan doimiy soliq nazoratini o‘rnatish hamda zarur hollarda xronometraj va kameral soliq nazorati tadbirlarini o‘tkazish;

Bunda, mazkur yo‘nalishda jamoatchilik nazoratini kuchaytirish maqsadida fuqarolarga xarid chekini talab qilib olishni targ‘ib etuvchi ijtimoiy roliklar hamda video materiallar tayyorlab, ijtimoiy tarmoqlar va ommaviy axborot vositalarida keng targ‘ibot-tashviqot ishlarini olib borishga alohida e’tibor qaratsinlar;

xatlov ishlarini samarali tashkil etish orqali yer va mol-mulk solig‘ining soliq bazasini oshirish vazifasi yuklatilsin.

  1. Tuman davlat soliq inspeksiyasi boshlig‘I (O.Muratov), Kadastr bo‘limi boshlig‘i (Q.Ishmamatov) 2022-yildan boshlab yuridik shaxslar mol-mulk solig‘ini hisoblashda ko‘chmas mulklarga 1 kv metr uchun minimal miqdorlar joriy etilganligidan kelib chiqib, viloyatda mavjud soliq to‘lovchilarning mol-mulklari maydonlarini chuqur tahlil etgan holda ushbu mol-mulklarga nisbatan soliqlarni to‘liq hisoblanishini ta’minlasin.
  2. Tuman davlat soliq inspeksiyasi boshlig‘i (O.Muratov), tuman hokimligi bilan birgalikda:

noruda qurilish materiallarini qazib olish sohasida noqonuniy faoliyat olib borayotgan karerlarni aniqlash bo‘yicha xatlovlar o‘tkazish;

xatlov natijalari bo‘yicha aniqlangan noqonuniy faoliyat olib borayotgan karerlar faoliyatini qonuniylashtirish hamda ularni soliq bazasiga qamrab olish;

noruda qurilish materiallarini qazib olish sohasida faoliyat olib borayotgan karerlar tomonidan qazib olinayotgan noruda qurilish materiallar hajmining soliq hisobotlarida to‘liq aks ettirilishi ustidan doimiy nazorat o‘rnatsin.

Bunda, ushbu sohada faoliyat olib borayotgan karerlarning qazib olish hajmlarini doimiy tahlil qilib borish hamda zarur hollarda qazib olish hajmlarini aniqlashda tuman mahalliy budjetning qo‘shimcha manbalari hisobidan “marksheydrlik” xizmatlaridan foydalanish lozimligi alohida belgilab qo‘yilsin.

  1. Majburiy ijro byurosi Angor tuman bo‘limi (B.Mamataliyev) tuman davlat soliq inspeksiyasi (O.Muratov) bilan hamkorlikda soliqlar va boshqa majburiy to‘lovlar bo‘yicha mavjud soliq qarzdorliklarini budjetga undirish yuzasidan tegishli choralar ko‘rib borsin hamda choraklar yakuni bilan soliq qarzdorliklarining chorak boshiga nisbatan kamayib borishi bo‘yicha barcha kompleks chora-tadbirlar ko‘rish vazifasi yuklatilsin.
  2. Tуman Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi (Sh.Rajabova), tuman hokimligi jismoniy shaxslarning yer va mol-mulk soliqlari bo‘yicha joriy hisoblangan soliqlarni hamda ushbu soliqlardan mavjud soliq qarzdorliklarini undirish yuzasidan soliq organiga amaliy yordam ko‘rsatsin.
  3. Tuman davlat soliq inspeksiyasi (O.Muratov), tuman moliya bo‘limi (S.Kuchkarov) davlat korxonalari hamda ustav kapitalida 50 foiz va undan ortiq davlat ulushi mavjud bo‘lgan yuridik shaxslar tomonidan 2022-yilning
    1-iyuliga qadar 2021-yil yakunlari bo‘yicha o‘z sof foydasining 50 foizidan kam bo‘lmagan miqdoridagi ajratmalar va davlat ulushi bo‘yicha dividendlarni 2022-yilning 1-sentabridan kechiktirmay tuman mahalliy budjetiga o‘tkazilishini ta’minlasin.
  4. Tuman Irrigatsiya bo‘limi (Sh.Eshaliyev) va tuman davlat soliq inspeksiyasi (O.Muratov), tuman hokimligi bilan birgalikda tumanda sug‘orishga sarflanayotgan suv hajmlari bo‘yicha aniq hisob-kitoblar yuritgan holda mazkur iste’mol hajmlari bo‘yicha suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliqlarni to‘liq hisoblanishini hamda moliya yili yakuniga qadar mahalliy budjetlarga to‘liq undirib olish vazifasi yuklatilsin.

Bunda, qishoq xo‘jaligi korxonalari tomonidan iste’mol qilinayotgan suv resuslari hajmlari va ushbu hajmlar bo‘yicha hisoblanayotgan suv soliqlari bo‘yicha doimiy tahlillar o‘tkazishga alohida e’tibor qaratilsin.

  1. Tuman ichki ishlar bo‘limi (D.Qurbonov), tuman yo‘l harakati xavfsizligi bo‘limi (I.Jo‘rayev), tuman Davlat xizmatlari markazi (I.Chorshanbiyev) hisoblangan boj, jarima va yig‘imlarni o‘z vaqtida o‘rnatilgan tartibda budjetga undirish choralarini ko‘rib borsin.
  2. Tuman Kengashining Mahalliy budjet, iqtisodiy islohotlarni amalga oshirish, investitsiyalar va tadbirkorlikni rivojlantirish masalalari bo‘yicha doimiy komissiyasi:

Tuman mahalliy budjetining qo‘shimcha manbalaridan foydalanish to‘g‘risidagi hokimlik tomonidan taqdim etilgan takliflari asosida budjet qonunchiligiga to‘liq rioya etilgan holda tuman Kengashi qarori loyihasini ishlab chiqilishiga;

Tuman Kengashi qarori asosida mahalliy budjetning qo‘shimcha manbalari hisobidan ajratilgan mablag‘larni samarali va maqsadli foydalanishi ustidan nazorat o‘rnatishga va natijalari bo‘yicha tavsiyalar berishga monitoring qilishga;

Tuman mahalliy budjeti xarajatlarining qonunchilikda belgilangan qismining jamoatchilik fikri asosida shakllantirilgan tadbirlarni moliyalashtirishga yo‘naltirilishida ishtirok etadi va ushbu mablag‘larning maqsadli sarflanishi ustidan nazoratni amalga oshirishga mas’ul etib belgilansin.

  1. Tuman hokimligi:

Tuman budjeti jami xarajatining 5 foizi hamda shakllangan qo‘shimcha mablag‘larining kamida 30 foizini jamoatchilik fikri asosida shakllantiriladigan tadbirlarni moliyalashtirish uchun “Fuqarolar tashabbusi jamg‘armasi”ga yo‘naltirsin.

Bunda, tuman xalq deputatlari, tuman Yoshlar ishlari agentligi, tuman hokimligi huzuridagi Jamoatchilik kengashlari hamda yangi joriy etilgan hokim yordamchilari budjet jarayonida fuqarolarning faol ishtirokini ta’minlash maqsadida aholiga keng targ‘ibot-tashviqot ishlarini olib borishga masul etib belgilansin;

Tuman mahalliy budjetining qo‘shimcha manbalari hisobidan xarid qilingan tovarlar va xizmatlar, qurilish, rekonstruksiya qilish va ta’mirlash ishlari olib borilayotgan ob’ektlar ro‘yxati, shuningdek, qurilish-ta’mirlash ishlarining moliyalashtirilishi to‘g‘risidagi ma’lumotlar har chorak yakunlariga ko‘ra, keyingi chorak birinchi oyining 10 sanasiga qadar majburiy tartibda tuman hokimligi rasmiy veb-saytlariga joylashtirib borilsin.

  1. Xalq deputatlari Angor tuman Kengashi deputatlarining boshqaruv organlari xodimlariga mehnatga haq to‘lashni tartibga solish to‘g‘risidagi taklifi ma’qullansin hamda tuman mahalliy budjetining 2022-yil davomida shakllangan qo‘shimcha manbalari hisobidan:

Tuman hokimligining barcha xodimlarining (tuman hokimi va o‘rinbosarlari, mahallabay markazi xodimlari va mahallalarga biriktirilgan hokim yordamchilari bundan mustasno) ish haqiga har oyda bir oylik ish haqi miqdorida;

Xalq deputatlari tuman kengashi kotibiyati xodimlarining ish haqiga har oyda bir oylik ish haqi miqdorida;

Tuman moliya bo‘limi xodimlarining har oyda bir oylik ish haqining 50 foizi miqdorida qo‘shimcha haq to‘lash belgilansin.

  1. Tuman hokimining birinchi o‘rinbosari O.Mamayusupov, xalq deputatlari tuman Kengashi kotibiyati, tuman hokimligi, tegishli bo‘limlar boshliqlari:

Tuman mahalliy budjeti daromad va xarajatlarining prognoz ko‘rsatkichlari bajarilishi hamda soliq bazasini kengaytirish yuzasidan ko‘rilgan chora-tadbirlar;

ajratilgan budjet mablag‘laridan maqsadli va samarali foydalanishi yuzasidan erishilgan natijalar bo‘yicha Kengashga bir chorakda kamida bir marotaba hisobot kiritib borsin.

  1. Tuman hokimligi Qonunda belgilangan ayrim soliqlar va to‘lov stavkalari, soliq solish tartiblari hamda boshqa ma’lumotlarni ommaviy axborot vositalarida yoritilishini ta’minlasin.
  2. Mazkur qaror “Angor yog‘dusi” gazetasida rasmiy e’lon qilinsin va tuman hokimligining rasmiy veb-saytiga joylashtirilsin.
  3. Ushbu qaror rasmiy e’lon qilingan kundan boshlab kuchga kiradi.
  4. Mazkur qaror bajarilishini nazorat qilish xalq deputatlari tuman Kengashining Mahalliy budjetni shakllantirish va ijro etish, iqtisodiy islohotlarni amalga oshirish va tadbirkorlikni rivojlantirish masalalari doimiy komissiyasi va tuman hokimligi zimmasiga yuklatilsin.

 

 

 

Xalq deputatlari

Angor tuman Kengashining

2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
1-ilova

 

Angor tuman mahalliy byudjet daromadlarining

 

 

2022 yildagi asosiy prognoz ko‘rsatkichlari

 

 
   

ming so‘mda

 

 

T/R

Daromad turlari

Jami

 

 

 

 

JAMI

68,018,511.0

 

 

1

Yagona soliq to‘lovidan Davlat byudjetiga ajratmalar

5,429,000.0

 

 

2

Yakka tartibdagi tadbirkorlar uchun jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i

1,607,000.0

 

 

3

Jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i

14,619,500.0

 

 

4

Qo‘shilgan qiymat solig‘i

0.0

 

 

5

Aksiz solig‘i, jami

29,422,611.0

 

 

 

shu jumladan:

 

 

 

 

 - benzin, dizel yoqilg‘isi va gaz realizatsiyasidan soliq

7,544,000.0

 

 

6

Yuridik shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq

1,040,000.0

 

 

7

Jismoniy shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq

2,967,000.0

 

 

8

Yuridik shaxslar yer solig‘i

483,000.0

 

 

9

Jismoniy shaxslardan olinadigan yer solig‘i

8,238,000.0

 

 

10

Yer qa’ridan foydalanganlik uchun soliq (noruda materiallari)

17,000.0

 

 

11

Suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq

977,000.0

 

 

12

Davlat boji

 

 

 

13

Jarimalar

 

 

 

14

Ijara to‘lovi

164,000.0

 

 

15

Davlat tashkilotlarining sof foydasidan daromad

 

 

 

16

Davlat mulkini xususiylashtirishdan tushgan tushum

253,400.0

 

 

17

Yig‘imlar

2,801,000.0

 

 

II.

Respublika byudjetidan ajratilgan tartibga soluvchi byudjetlararo transfertlar

62,231,697.0

 

 

 

 

 

 

Xalq deputatlari

Angor tuman Kengashining

2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
2-ilova

 

2022 yil uchun Angor tumani byudjetidan birinchi darajali byudjet mablag‘larini taqsimlovchilarga ajratiladigan mablag‘ ajratmalarining cheklangan miqdorlari

 
 

ming so‘mda

 

Ko‘rsatkichlar

miqdori

 

Xarajatlar miqdori, Jami

130,250,208.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

130,250,208.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

 

Tuman va shaxar mahalliy byudjetlariga transfertlar

 

 

1.

 Xalq ta’limi bo‘limi

8,090,697.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

8,090,697.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

2.

 Maktabgacha ta’lim bo‘limi

4,107,701.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

4,107,701.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

3.

Maxalla va oilani qo‘llab quvvatlash bo‘limi

459,580.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

459,580.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

4.

 Sog‘liqni saqlash muassasalari

52,024,072.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

52,024,072.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

5.

 Madaniyat bo‘limi

454,946.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

454,946.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

6.

 Jismoniy tarbiya va sport bo‘limi

1,335,455.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

1,335,455.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

7.

Qishloq xo‘jaligi bo‘limi

480,449.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

480,449.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

8.

Irrigatsiya bo‘limi

856,853.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

856,853.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

9.

 Veterinariya bo‘limi

1,057,993.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

1,057,993.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

10.

 Mehnat bo‘limi

642,243.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

642,243.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

11.

Moliya bo‘limi

854,120.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

854,120.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

12.

Maxallabay ishlash markazlari

3,190,056.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

3,190,056.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

13.

 Obodonlashtirish boshqarmasi

7,414,053.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

7,414,053.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

14.

Davlat hokimiyat organlari

2,341,024.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

2,341,024.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

15.

Ijtimoiy moslashuv markazi

35,987.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

35,987.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

16.

Ijtimoiy nafaqalar

34,126,338.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

34,126,338.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

17.

Fermer xujaliklari buxgalteriya markazi

140,105.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

140,105.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

18.

Mahalla saqlash xarajatlari

3,568,084.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

3,568,084.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

19.

Xalq deputatlari kengashi kotibiyati

194,926.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

194,926.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

20.

 Xalq qabulxonasi

51,192.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

51,192.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

21.

Axborot kutubxona markazi

420,512.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

420,512.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

22.

Mahalliy byudjetlarda hokim yordamchilarining tavsiyalari asosida mahalla infratuzilmasini yaxshilash uchun

973,235.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

973,235.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

23.

Fuqarolar tashabbusi jamg‘armasi

6,202,391.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

6,202,391.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 

24.

Zaxira jamg‘armasi

1,228,196.0

 

 

shu jumladan:

 

 

 

joriy xarajatlar

1,228,196.0

 

 

ob’ektlarni loyihalashtirish, qurish (rekonstruksiya qilish) va jihozlash uchun kapital qo‘yilmalar

 

 
         

 

 

Xalq deputatlari

Angor tuman Kengashining

2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
3-ilova

Umumdavlat soliqlaridan tuman mahalliy budjetiga 2022 yil uchun ajratmalar me’yori

                     

 

 

              Foiz hisobida

T/R

Shaxar va tumanlar nomi

Aylanmadan soliq

Yakka tartibdagi tadbirkorlardan olinadigan qat’iy belgilangan miqdordagi daromad solig‘i
(3 111 401)

Jismoniy shaxslarning yer solig‘i

Jismoniy shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq

Jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig‘i

Suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliq (Elektr stansiyalari tomonidan to‘lanadigan suv resurslaridan foydalanganlik uchun soliqdan tashqari)

Benzin, dizel, siqilgan gaz, suyultirilgan gaz yoqilg‘isini yakuniy iste’molchilarga sotishdan aksiz solig‘i

Yuridik shaxslarning mol-mulkiga solinadigan soliq *

Noruda qurilish materiallari uchun yer qa’ridan foydalanganlik uchun soliq **

Yuridik shaxslar yer solig‘i ***

Yig‘imlar

Davlat mulkini xususiylash-tirishdan (sotishdan) tushadigan tushumlar

Ijara to‘lovlari

1

Angor tumani

100

100

100

100

50

50

80

100

100

50

100

20

100

 

 

Xalq deputatlari

Angor tuman Kengashining

2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
4-ilova

 

Angor tuman mahalliy byudjetining 2022 yil daromadlari va xarajatlariing chegaraviy hajmi

 

 

ming so‘mda

Hudud nomi

Daromad

Xarajat

JAMI

68,018,511

130,250,208

Angor tumani

68,018,511

130,250,208

 

Xalq deputatlari

Angor tuman Kengashining

2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
5-ilova

 

Angor tuman mahalliy byudjetining 2021 yilgi yuqori byudjetdan ajratiladigan tartibga soluvchi byudjetlararo transfertlar miqdori

 

 

 

                     ming so‘mda

Shahar va tumanlar

Tartibga soluvchi
transfert miqdori

Angor tumani

62,231,697.0

 

 

 

 

Xalq deputatlari

Angor tuman Kengashining

2021 yil "06"yanvardagi
VI-42-1-8-109-K/22-sonli qaroriga
6-ilova

 

 

Angor tuman mahalliy budjetida yo‘l qo‘yiladigan eng kam mablag‘lar miqdori

 

 

 

 

 

ming so‘mda

T/r

Hudud nomi

Miqdor

1

Angor tumani

721,200.0